بلای وحشتناک بر سر پسر مجرد در مشهد + عکس

به گزارش رکنا، صبح روز شنبه گذشته، شهروندان در تماس با پلیس 110، از وجود پیکر خون آلودی خبر دادند که با زانو روی زمین های کنار جاده خاکی افتاده و در همان حالت جان باخته است. در پی دریافت این خبر بلافاصله عوامل انتظامی به نشانی اعلام شده بین شهرک کوشک مهدی و روستای اروند در اطراف بولوار توس مشهد (جاده قدیم قوچان) عزیمت کردند.

آنان با مشاهده جسد خون آلود مردی 47 ساله به حفظ صحنه جنایت پرداختند و بی درنگ مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند. دقایقی بعد قاضی کاظم میرزایی به همراه گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم به محل کشف جسد رسید و به این ترتیب تحقیقات میدانی درباره این جنایت وحشتناک آغاز شد. آثار لاستیک خودرو و همچنین خون هایی که در مسیر خاکی ریخته شده بود حکایت از آن داشت که مرد زخمی مسافتی را از چنگ قاتل یا قاتلان بی رحم گریخته اما در نهایت بر اثر واردآمدن ضربات کشنده چاقو و خونریزی شدید به قتل رسیده است. درحالی که طبق اظهارنظر شفاهی پزشک قانونی بیش از 12 ساعت از مرگ مرد مذکور گذشته بود با به دست آمدن کارت ملی، هویت مقتول به نام «رضا- شیرزاد»مشخص شد و این گونه ماموریت اطلاعاتی کارآگاهان اداره جنایی با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی میرزایی ادامه یافت.

 اولین مرحله از رصدهای اطلاعاتی کارآگاهان بیانگر آن بود که دزدان زورگیر پس از کشتن راننده 47 ساله، خودروی پژو نقره ای و گوشی تلفن همراه او را به سرقت برده اند و احتمالا به خاطر استرس یا ترس از دستگیری نتوانسته اند ساعت او را نیز سرقت کنند. بنابر این گزارش، با شناسایی یکی از دوستان مقتول که با او در یک خانه مجردی زندگی می کرد زوایای دیگری از ماجرای این جنایت هولناک فاش شد. هم اتاقی مقتول، به قاضی ویژه قتل عمد گفت: حدود ساعت 18 روز جمعه با تلفن همراه رضا تماس گرفتم. او به من گفت: «در حال بازگشت به خانه بودم که مسافری را به مقصد بولوار فردوسی سوار کردم، وقتی او را برسانم به منزل برمی گردم!»

دوست مقتول ادامه داد: ولی از حدود ساعت 19 به بعد دیگر هر چه با تلفن همراه رضا تماس گرفتم پاسخ نداد!

 ادامه تحقیقات میدانی درباره این پرونده جنایی، نشان داد مقتول اهل یکی از شهرهای شمالی کشور است که در سال های گذشته برای فروش برنج شمال به برادرش کمک می کرد اما از حدود دو سال قبل در مشهد ساکن شده بود و به طور مجردی با یکی از دوستانش زندگی می کرد.

بررسی های بیشتر بیانگر آن بود که پدر مرد 47 ساله فوت کرده است و مادر پیرش نیز در شمال کشور به زندگی خود ادامه می دهد اما از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند.

اگرچه با بررسی وضعیت اجتماعی مقتول، فرضیه های دیگری نیز درباره این جنایت هولناک مطرح شده است و همه احتمالا با دستورات محرمانه قاضی میرزایی زیر ذره بین کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار دارند اما تاکنون شواهد و مدارک موجود از قتل مرد راننده به دست زورگیرهای معتاد حکایت می کند به همین دلیل تحقیقات گسترده از سوی کارآگاهان در حالی ادامه دارد که جسد وی، برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی مشهد انتقال یافت و خانواده او نیز بعدازظهر گذشته برای شناسایی جسد وارد مشهد شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 547755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟