شیشه ضد گلوله طلافروشی شهرقدس سارقان مسلح را ناکام گذاشت + عکس

سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس اظهار داشت: پیش از ظهر امروز یک مورد مراجعه به یک واحد طلافروشی توسط ۳ سارق به همراه یک دستگاه موتورسیکلت در میدان آزادی(سرقنات) شهرقدس صورت گرفت.

وی افزود: ۲ نفر از سارقان مسلح بودند و این طلافروشی خوشبختانه به سیستم‌های حفاظتی الکترونیکی و شیشه‌های ویترین ضدگلوله مجهز بود که متصدی واحد صنفی با هوشیاری پیش از ورود سارقین درب الکترونیکی طلافروشی را قفل می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس بیان داشت: سارقین برای سرقت ویترین طلافروشی اقدام به شلیک چند گلوله به آن می‌کنند که با توجه به ضدگلوله بودن شیشه آن ناکام می‌مانند و پس از اعلام هشدار متصدی واحد صنفی از طریق سامانه مها، در چند دقیقه نزدیکترین واحد گشتی پلیس به محل اعزام شد.

فلاحی گفت: سارقین پس از آن با رها کردن موتورسیکلت و در تصاحب یک دستگاه خودرو سواری به زور و تهدید و پیاده کردن راننده آن از محل متواری می‌شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با حضور به موقع پلیس، استفاده از سامانه مها و هوشیاری متصدی واحد صنفی مانع از وقوع سرقت شد و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟