به گزارش گروه حوادث رکنا: سرهنگ "پیمان احمدی" رئیس کلانتری 160 خزانه، گفت: ساعت 13:10 دقیقه چهارشنبه 7 اسفندماه ماموران گشت کلانتری در خیابان فدائیان اسلام در حال گشت زنی بودند که سه مرد به خودروی پلیس مراجعه و ادعا کردند از گاراژ آنها سرقت شده و دزدان را که در یک گاراژ دیگری کار می کنند، می شناسند.

وی با اشاره به اینکه تیم گشت انتطامی کلانتری با دریافت شکایت به تحقیقات میدانی پرداختند، افزود: تحقیقات اولیه حکایت از این داشت: 3 مرد با حضور در گاراژ مال باختگان 400 کیلو آهن ضایعات، 2 جک اتوبوس و غیره را بار خودرویشان زده و سرقت کرده اند که در ادامه گاراژی که دزدان در آن مشغول به کار بودند با کمک شاکیان پرونده شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با حضور در گاراژ دزدان، هر سه سارق جوان را دستگیر و از مخفیگاه این دزدان 400 کیلو آهن ضایعات سرقتی و 2 جک اتوبوس را کشف کردند.

سرهنگ احمدی با بیان این که متهمان علاوه بر اعتراف به جرم ارتکابی به دو فقره سرقت دیگر از همین گاراژ اعتراف کردند، گفت: متهمان در مجموع به سرقت 3 تن آهن ضایعات از گاراژ مذکور اعتراف کردند.

وی در پایان گفت: متهمان 40 تا 45 سال سن دارند و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 547299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟