به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار" کیوان ظهیری" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: شب گذشته ماموران کلانتری 127 نارمک با تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان تخلیه مشکوک محموله کارتن های دو دستگاه خاور و نیسان قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: بررسی اولیه حکایت از این داشت که رانندگان دو خودرو با همکاری فردی در حال تخلیه بار کارتن های خودروها به داخل منزلی قدیمی هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران به تحقیق از رانندگان خودرو و فرد مذکور پرداختند و مشخص شد که محموله خودرو ها متعلق به مالک منزل است و حاوی دستکش یک بار مصرف است.

رئیس پلیس پیشگیری فاتب با اشاره به دستگیری راننده خودروها و مالک منزل، گفت: در بررسی دقیق تر مشخص شد محموله حاوی خودروها شامل هزار کارتن حاوی 10 بسته 100 تایی دستکش یک بار مصرف در مجموع یک میلیون دستکش یک بار مصرف است.

وی ادامه داد : متهم اصلی این پرونده به جرم خود مبنی بر احتکار اقلام پزشکی با همکاری راننده خودرو ها اعتراف و هر 3 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را به پلیس 110 اطلاع دهند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟