سپاه یک مفسد اقتصادی را ناک اوت کرد / در همدان فاش شد

به گزارش رکنا، کریم‌ پور، مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «یکی از مصداق‌های عدالت، مبارزه با فساد مالی و اقتصادی است که بایستی جدی گرفته شود»، گفت: با توجه به این مهم مبارزه بافساد اقتصادی در سرلوحه جوانان انقلابی در سازمان اطلاعات سپاه است.

او با اشاره به دستگیری یکی از بزرگ‌ترین متخلفان حوزه اقتصادی استان همدان گفت: با همت بالا و بررسی و پیگیری‌های صورت گرفته طی چند ماه کار سنگین، پیچیده و فنی اطلاعاتی بزرگترین متخلف اقتصادی استان به همت پاسداران گمنام امام زمان (عج) دستگیر وتحویل مراجع قضایی شد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: در پرونده نامبرده حدود ۹۰۰ میلیارد ریال تخلف اقتصادی وجود دارد.

کریم پور افزود: تبانی در معاملات دولتی، اسناد معارض، فروش مال غیر، بدهکاری مالیاتی، معوقات بانکی و بدهکاری به اشخاص حقوقی از جمله جرائم این متخلف است که با تلاش سازمان اطلاعات سپاه استان همدان شناسایی و دستگیر شد.

او افزود:با اشراف کامل اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گمنام امام زمان (عج)، مفسدان و متخلفان اقتصادی و امنیتی نخواهند داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟