به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "ابراهیم قاضی پور" رئیس کلانتری 137 نصر گفت: معاون پیشگیری کلانتری باتوجه به تعاملاتی با مدیران ساختمان ها و مجمتع های بزرگ که دارد از سوی یکی از مدیران ساختمان ها در جریان ظاهرات مرموزی قرار گرفت.

وی افزود: مدیر ساختمان به معاون پیشگیری عنوان کرد داخل انباری یکی از ساکنان ساختمان که بخشی از شیشه آن شکسته شده است یک موتور خرد شده که پلاک آن پیداست ماه هاست که در آنجا نگهداری می شود و احتمال می دهم موتور سرقتی باشد.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران در این مرحله شماره پلاک موتور را استعلام کردند که مشخص شد این موتور سرقتی است و سپس با هماهنگی مقام قضایی به انباری ساختمان رفته و پس از تخریب قفل در متوجه شدند که 2 موتور سیکلت سرقتی در این انباری نگهداری می شود.

رئیس کلانتری 137 نصر اظهار داشت: تیم پلیسی به سراغ ساکن ساختمان رفته و پس از دستگیری وی مشخص شد این مرد قطعات موتورهای سرقتی را با هم جابجا می کند و موتور نو و جدید را به اتباع خارجه می فروشد.

سرهنگ قاضی پور ادامه داد: متهم در اعترافاتش ادعا کرد که در مدت زمان 3 سال بیش از 10 موتور به سرقت برده و با ترکیب کردن آنها با هم یک موتور جدید به فروش می رساند.

وی در پایان گفت: چنانچه تردد مشکوک در ساختمان مشاهده می کنید به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهید و موتورسواران نیز موتورها را در محلی امن و مجهز به وسایل ایمنی پارک کنند تا هدف سرقت قرار نگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟