به گزارش رکنا، عصر 27 دی امسال مرد جوان همراه همسرش که از سوختگی در ناحیه صورت به خود می پیچید پای در بیمارستان گذاشت و برای نجات جان زن جوانش درخواست کمک کرد.

پزشکان برای نجات جان زن 24 ساله وارد عمل شدند و در بررسی های ابتدایی مشخص شد که این دختر از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شدید شده است.

زن جوان که سارا نام دارد تحت نظر پزشکان قرار گرفت و بعد از 9 روز در حالیکه روی تخت بیمارستان بود تسلیم مرگ شد و با توجه به مرموز بودن مرگ این زن جوان تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند.

تحقیقات پلیسی

کارآگاهان در گام نخست به سراغ شوهر سارا رفتند و این مرد در بازجویی ها به ماموران گفت: روز حادثه از محل کار به خانه بازگشتم و در مسیر باک بنزین موتور سیکلتم را پرکردم. همسرم سارا علاقه زیادی به بوی بنزین داشت به همین خاطر داخل یک ظرف کوچک بنزین ریختم و وقتی وارد خانه شدم کمی از بنزین را روی او پاشیدم و سپس ظرف بنزین را در اختیارش قرار دادم و با خنده گفتم این هم عطری که سفارش داده بودی.

وی افزود: در حالیکه ظرف بنزین دست همسرم بود سیگار روشن کردم که ناگهان همسرم آتش گرفت و هل شد و ظرف بنزین روی بدنش ریخت که به سرعت او را خاموش کردم و به کمک همسایه ها به بیمارستان رساندیم.

اظهارات خانواده سارا

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که سارا قبل از ازدواج با محسن یک ازدواج داشته و شوهرش فوت کرده است و آنها در یک مراسم جشن عروسی با هم آشنا شده و مدتی صیغه هم بودند و محسن چند بار زمان عقد را عقب انداخته بود که در نهایت آنها با هم ازدواج می کنند.

خانواده سارا وقتی از شهرستان به تهران آمدند اظهار کردند که دخترشان با محسن اختلاف زیادی داشتند و محسن را قاتل دخترشان معرفی کردند، این در حالی بود که محسن ادعا می کرد اختلاف او همسرش زیاد و به حدی نبوده که بخواهد دست به قتل بزند.

5 دلیل برای قتل سارا

بازپرس پرونده پس ازکامل شدن تحقیقات ماموران به 5 دلیل دستور بازداشت محسن را به اتهام قتل همسرش صادر کرد.

نخستین دلیل اختلاف بین زوج جوان بوده و اینکه دختر جوان عاشق همسرش نبوده و بین آنها اختلاف زیادی بوده است.

دومین دلیل، محسن برای زمان عقد مشکل داشته و بارها زمان عقد را به تعویق انداخته و موضوع مهم ترا اینکه آشنایی آنها در یک مراسم عروسی بوده و هیچ شناختی بین آنها وجود نداشته است.

سومین دلیل، در تحقیقات مشخص شد که محسن در کار جعل مدارک تحصیلی بوده و سارا هربار که با شوهرش درگیر می شده محسن را تهدید کرده که راز جعل مدارکش را به پلیس گزارش می دهد.

چهارمین دلیل، 20 روز قبل از آتش افروزی، سارا برای رفتن به شهرستان خود در ترمینال جنوب بوده که بین او و همسرش درگیری رخ می دهد و محسن او را کتک می زند.

پنجمین دلیل، سارا چند روز قبل از مرگش در بیمارستان به خانواده اش عنوان کرده که محسن او را از عمد آتش زده است.

بنا به این گزارش، با توجه به دستور بازپرس ویژه قتل تحقیقات برای دستگیری محسن آغاز شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟