پایان کار 2 برادر و بچه محل هایشان در زورگیری های خشن تهران +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران، گفت: در پی افزایش سرقت از شهروندان رهگذر در محدوده شرق و شمال شرق تهران، بررسی موضوع در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت و مشخص شد که آنها به صورت باندی سرقت کرده و با استفاده از موتورسیکلت و تهدید سلاح سرد در تاریکی شب از شهروندان سرقت کرده اند.

وی بیان داشت: تیم ویژه ای از کارآگاهان به محل سرقت مراجعه و در تحقیقات میدانی موفق شدند چهره یکی از سارقان به نام جعفر 19 ساله را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه روند تحقیقات مشخص شد که جعفر به همراه برادرش مرتضی 19 ساله و دیگر بچه محل هایش به اسامی کامران 20 ساله - ناصر 19 ساله- محمد 19 ساله و نوید 18 ساله باند سرقت از شهروندان را تشکیل داده اند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی گفت: با تکمیل تحقیقات و هماهنگی های قضائی مخفیگاه و پاتوق های سارقان در قهوه خانه هایی واقع در محدوده خیابان امیر کبیر شناسایی و کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات پلیسی تمامی اعضاء این باند را در در دوازدهم بهمن ماه دستگیر و دو دستگاه موتورسیکلتی که سارقان با آن سرقت ها را انجام می دادند، توقیف کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به 50 فقره سرقت در مناطق جنوب شرق، شمال شرق، میدان امام خمینی ، خیابان شهدا و خیابان پیروزی اعتراف کردند.

وی عنوان کرد: جعفر که سرکرده باند بود در بازجویی به کارآگاهان گفت به علت بیکاری و خرج بالای اعتیاد با برادرم و بچه محل هایم تصمیم زورگیری گرفتیم و با چرخیدن در سطح شهر تهران سوژه های خود را که اغلب در محیط های خلوت بودند شناسایی می کردیم و با تهدید سلاح سرد اموال با ارزش آنان را سرقت و گوشی های سرقتی را به صورت دستفروشی در خیابان ها می فروختیم.

نجفی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال سرقتی را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، اضافه کرد: تاکنون 23 تن از مال باختگان شناسایی و کلیه اعضاء این باند برای کشف جزئیات پرونده با دستور قضائی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 545919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟