تیراندازی های وحشتناک در آبادان / شروع ماجرا از قتل پسر یک طایفه بزرگ بود+ فیلم و عکس
حجم ویدیو: 6.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

به گزارش اختصاصی رکنا، ساعت 7 شامگاه جمعه 18 بهمن امسال ماموران پلیس آبادان در جریان صدای تیراندازی درخیابان طیب آبادان به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل اطلاع پیدا کردند پسر جوانی از سوی چند جوان موتور سوار که با نقاب صورت هایشان را پوشانده بودند هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است و این جوان از اعضای یک طایفه بزرگ آبادان است که از چندی قبل با یک طایفه دیگر اختلاف پیدا کرده اند.

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که مردان مسلح با در دست داشتن تفنگ کلاشینکف اقدام به تیراندازی مرگبار کرده اند.

در ادامه همین درگیری ها ساعت یک بامداد روز دوشنبه 5اسفند ماه نیز افراد مسلح اقدام به تیراندازی به سمت یک خانه در منطقه طیب 17 و 18 کردند که گویا خانه متعلق به اعضای طایفه فردی است که پسر جوان را به قتل رسانده و همچنان فراری است.

لازم به ذکر است ده ها خانواده از طایفه مقتول از ترس انتقامات اینچنینی با توجه به داشتن محصل خانه هایشان را ترک کرده و به مکان نامعلومی رفته اند که گفته می شود انتقام گیریهای اینچنینی از زمان مرگ این جوان ادامه دار بوده است.

بنا بر این گزارش، درگیری و تیراندازی ها که از ماه گذشته در سطح آبادان رخ داده باعث ترس و وحشت اهالی برخی از مناطق آبادان شده است.

گفتنی است شب گذشته نیز تیراندازی با سلاح کلاش در دو نقطه شهرستان آبادان به گوش رسید که هنوز علت تیراندازی های دیگر مشخص نیست.

تیر زدن

 

تیر اندازی

 

 

تیراندازی در آبادان

 

تیرررررر

 

تیراندازی

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 545837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟