دستگیری سارقان ام وی ام سوار / رنگ این خودرو  بالاشهر تهران تابلو بود

به گزارش رکنا،  سرهنگ "محمد باقر قدم زاده" در تشریح این خبر گفت: مدتی بود که پرونده های مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه ازگل، گلزار، شهرک مینی سیتی و بلوار ارتش به این کلانتری مخابره شد که تیم ویژه ای از ماموران برای دستگیری این دزدان که در ساعات پایانی روز دست به سرقت می زدند وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در ابتدا به محل های سرقت رفته و دوربین های مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند که مشخص شد دزدان سوار بر یک خودروی MWM قرمز رنگ دست به سرقت می زنند که در بررسی شماره پلاک خودرو مشخص شد که پلاک جلو و عقب خودرو با هم تفاوت دارد.

رییس کلانتری 164 قائم ادامه داد: تیم تجسس کلانتری در بررسی ها اطلاع پیدا کردند که سارقان برای از بین بردن سرنخ با 2 پلاک سرقتی از خودروهای دیگر دست به دزدی لوازم داخل خودرو می زنند که برای دستگیری متهمان طرح ویژه ای تشکیل و پس از بررسی های تکمیلی به اجرا در آمد.

این مقام پلیسی اظهار داشت: گشت های پلیسی به صورت ویژه و نامحسوس در محل های سرقت شروع به گشت زنی کردند تا اینکه شب گذشته خودروی MWM قرمز رنگ در منطقه گلزار شناسایی شدند که یکی از سارقان به محض مشاهده پلیس با پای پیاده فرار کرد و متهم دیگر که سوار بر خودرو بود قبل از اینکه راهی برای فرار پیدا کند از سوی ماموران دستگیر شد.

سرهنگ قدم زاده گفت: ماموران در بازرسی از خودروی قرمز رنگ 15 باتری خودرو و 10 مدارک سرقتی از داخل خودروها به دست آمد که مشخص شد متهم که جوان 25 ساله ای است همراه یکی از دوستانش برای سرقت به بلوار ارتش مراجعه و دست به دزدی می زنند.

رییس کلانتری 164 قائم در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و تحقیقات برای دستگیری همدست فراری این سارق در دستور کار ماموران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟