بازداشت مصطفی  25 ساله  در جکرگی / 9 زن و مرد  عاصی بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در تشریح خبر گفت : بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال جاری پرونده ای دایر بر سرقت تلفن همراه به شیوه قاپیدن توسط دو نفر سارق موتور سوار از کلانتری 147 گلبرگ به پایگاه چهارم پلیس آگاهی واصل گردید که برابر تحقیقات صورت گرفته مشخص می شود شاکی در فلکه اول تهران پارس در حال استفاده از تلفن همراه بوده که یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ به وی نزدیک و تلفن همراهش را به سرقت می برند .

سرهنگ نثاری با اشاره به اینکه پس از ثبت اظهارات شاکی کارآگاهان با بررسی صحنه جرم و یکسری اقدامات پلیسی موفق می شوند راکب موتورسیکلت به نام مصطفی 25 ساله که از مجرمین سابقه دار بود را شناسایی نمایند، افزود: با به دست آمدن هویت یکی از سارقان کارآگاهان به دنبال شناسایی مخفیگاه وی بودند که مشخص شد مصطفی هر روز برای خوردن جگر به مغازه ای در خیابان پیروزی مراجعه می نماید .

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پس از اخذ دستور قضایی با تحت نظر قرار دادن مغازه جگرکی موفق می شوند طی عملیاتی غافلگیرانه مصطفی را دستگیر کنند، بیان داشت: پس از دستگیری و انتقال مصطفی به پایگاه چهارم و مواجهه با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت : سرقت ها را با همدستی یکی از دوستانش به نام جمشید 19 ساله انجام داده است و با موتورسیکلت و همدستی جمشید در خیابان های شرق تهران می چرخیدیده و پس از انتخاب سوژه های خود به آنها نزدیک شده و در اقدامی سریع موبایلشان را قاپیده و پس از دور شدن از صحنه سرقت موبایل ها را با قیمت های پایین به رهگذران می فروختند.

سرهنگ نثاری در ادامه گفت : با به دست آمدن مشخصات همدست مصطفی کارآگاهان پاتوق جمشید واقع در پارک بسیج را شناسایی و طی یک اقدام ضربتی وی را در 28 دی ماه دستگیر می نمایند . جمشید در بدو دستگیری به همدستی با مصطفی و سرقت موبایل قاپی اعتراف نمود .

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در پایان گفت : با اعتراف صریح متهمین و تلاش کارآگاهان تعداد 9 نفر از شاکیان شناسایی شدند و متهمین طی قرار قانونی صادره از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟