این مرد 17 ماه زندگی پنهانی داشت / جرم او خیلی خطرناک بود

به گزارش رکنا، سرهنگ"محمد سرگزی"فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: با دریافت نیابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهر سیب و سوران مبنی بر متواری شدن قاتل فراری در شهرستان مهرستان تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد که قاتل صبح روز دوازدهم شهریور ماه سال ۹۷ مردی ۳۹ ساله را به ضرب گلوله سلاح گرم در بخش "کَنت" از توابع شهرستان سیب و سوران به قتل رسانده و از آن زمان تا کنون در شهر‌های همجوار متواری است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهرستان با یک سری تحقیقات گسترده میدانی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ سرگزی تصریح کرد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده اظهار داشت از مدت‌ها قبل با مقتول اختلاف و درگیری داشته و در روز حادثه با یک قبضه سلاح کلاش او قتل رسانده و از آن مدت در شهر‌های مختلف متواری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان خاطر نشان کرد: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟