معمایی ترین پرونده سال 98 / لیدا کاوه ای را ربودند تا اعضای بدنش را بفروشند + عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، این پرونده به عنوان یک خبر داغ و تیتر یک در رسانه های منتشر شد و در فضای مجازی همه با به انتشار گذاشتن عکس لیدا کاوه ای و نوشتن شماره تلفن خانواده اش به دنبال سرنخی از برای پیدا کردن او بودند و نگرانی زیادی در دل خانواده ها افتاده بود که چه بلایی سر این دختر افتاده است.

صبح جمعه نخستین روز تیرماه امسال دختر جوانی به نام لیدا کاوه ای برای چاپ یک عکس روی تخت شاسی از خانه شان خارج شد و به منطقه سعادت آباد رفت اما با توجه به بسته بودن عکاسی به شهرک غرب رفت و ساعت 2 ظهر بود که لیدا به خواهرش پیام داد که گفته بود من شارژ ندارم و تا نیم ساعت دیگر به خانه برمی گردم.

خواهر لیدا شب وقتی به خانه بازگشت اما خبری از لیدا نبود، خواهر نگران هرچه با تلفن همراه خواهرش تماس گرفت گوشی موبایل لیدا خاموش بود.

خواهر جوان به همه دوستان و بستگانش زنگ زد اما کسی اطلاعی از لیدا نداشت و خواهر لیدا پس از تماس با پلیس و اطلاع از ناپدید شدن خواهرش در فضای مجازی تصاویر خواهر ورزشکارش را منتشر کرد و خواست تا کسی اطلاعی از او دارد با آنها تماس بگیرند.

یک هفته از ناپدید شدن لیدا می گذشت و در حالیکه شایعات زیادی در فضای مجازی در خصوص ناپدید شدن این دختر پخش شده بود پس از یک هفته خبر رسید که لیدا در همان منطقه شهرک غرب و در حالیکه شرایط روحی و جسمی به هم ریخته بود پیدا شده و دختر جوان به بیمارستان منتقل شد.

لیدا پس از درمان ادعا کرد که روز جمعه در مسیر خانه حالم خوب نبود و تضمیم گرفتم با خودرو به خانه بازگردم که در میدان صنعت سوار بر خودروی پراید شدم که در مسیر سرنشینان داخل خودرو سر مرا زیر صندلی کردند و با تهدید خواستند تا ساکت شوم و در میان راه بیهوش کردند و دیگر هیچ چیز به یاد ندارم تا اینکه خودم را در یک خانه دیدم.

وی افزود: چند روزی نیمه بیهوش بودم که و آنها مدام به من دارو تزریق کردند و بعد از چند روز ادعا کردند که قصد دارند قلب مرا به شخص دیگری پیوند بزنند و در همان خانه از من آزمایشات لازم را انجام دادند تا اینکه اظهار کردند که قلب من به فرد مورد نیاز نمی خورد و سپس به من داروهای زیادی تزریق کردند و سپس سواربر خودرو کردند و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم مرا رها کرده اند.

پلیس لیدای گمشده را پیدا کرد

این ادعا در حالی بود که رییس مرکز مدیریت پیوند و بیماری های وزرات بهداشت اظهار داشت این ادعا صحت ندارد و نمی توان کار عمل پیوند را به این راحتی و در فضای بیرون از بیمارستان انجام داد.

در حالیکه این پرونده هنوز به عنوان یک معما حل نشده برای مردم در ذهن ها باقی مانده با گذشت چند ماه لیدا کاوه با اصرار و گفتگو با یک رسانه اظهار داشت که چند مرد قصد داشتند پس از ربودنش، قلبش را به یک فرد دیگری اهدا کنند اما پلیس از همان ابتدا تاکید داشت که این ادعا غیرباور بوده و هنوز هیچ کسی در این زمینه شناسایی نشده است.

8 ماه از این پرونده پر سر و صدا می گذرد و هنوز هیچ کسی از صحت حرفهای لیدا کاوه ای یا سکوت پلیس در این پرونده به نتیجه ای نرسیده است.

اگر ماجرای آدم ربایی و پیوند زدن قلب او به یک نفر دیگر درست باشد چرا هنوز کسی دستگیر نشده و پلیس هیچ اظهار نظری در این پرونده نداشته است و اگر این ادعا نیز دروغ بوده لیدا کاوه ای در مدت زمان یک هفته که ناپدید شده و با حال و وضعیت بدی پیدا شده در کجا به سر می برده است؟!

روزهای نخست پلیس اظهارات لیدا کاوه ای را رد کرد و اما هیچ واکنشی نسبت به این ادعاها نداشته و خبرنگار رکنا هر بار درباره این موضوع از پلیس آگاهی پیگیری کرده عنوان داشتند که این پرونده به عنوان یکی از پرونده های باز در پلیس آگاهی تهران قرار دارد و تحقیقات در خصوص ماجرای ناپدید شدن لیدا کاوه ای و اظهارات وی ادامه دارد.

این خبر در سکوت رسانه ای به آرشیو خبری و جز یکی دیگر از پرونده های باز در پلیس آگاهی قرار گرفته و هنوز معمای ناپدید شدن لیدا کاوه ای در هاله ای از ابهامات باقی مانده است.

شایعات زیادی در این پرونده وجود دارد که پلیس اظهار می کند با سکوت در برابر این پرونده امانتداری کند اما این در حالی است که لیدا کاوه ای از همان روز نخست پیدا و بیمارستان منتقل شد تاکید می کند که او را ربوده و قصد پیوند زدن قلب و قتل او را داشته اند.

آیا پاسخ پلیس به معمای این پرونده نمی تواند پایان بخش به شایعات باشد  یا پنهان کاری و حل نشدن معمای گم شدن دختر جوان باید باعث ایجاد ناامنی شود..برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 542499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟