قاتل فراری زرندیه یک روز پس از قتل خود را تسلیم قانون کرد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی زرندیه گفت: فردی که در روز گذشته به علت اختلافات شخصی قبلی، دوست خود را در شهرستان زرندیه به قتل رسانده بود، پس از گذشت ساعتی از وقوع قتل، خود را به پلیس معرفی کرد.

روح الدین یوسفوند اظهار کرد: بعدازظهر روز گذشته، در پی قتل مرد جوان 27 ساله‌ای با ضربات سلاح سرد در هنگام تماشای مراسم جشن عشایری شهرستان، تیمی زبده از کاراگاهان پلیس آگاهی بررسی‌های تخصصی را برای شناسایی و دستگیر فرد قاتل آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات مقدماتی فرد قاتل که از دوستان مقتول و دارای اختلافات شخصی قبلی با او بود، شناسایی و مشخص شد که این فرد بلافاصله پس از ارتکاب قتل متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس و پوشش امنیتی مناسب در سطح شهرستان زرندیه، ‌قاتل که با محدود شدن عرصه، هیچ راهی برای خارج شدن از محدوده جغرافیایی محل تحت تعقیب نداشت، به ناچار پس ازگذشت اندک زمانی از وقوع قتل، خود را به مأموران کلانتری 11 شهرستان معرفی کرد.

یوسفوند افزود: فرد قاتل پس از اتمام تحقیقات فنی پلیس و تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟