به گزارش اختصاصی رکنا، ساعت 7 شامگاه جمعه 18 بهمن امسال ماموران پلیس آبادان در جریان صدای تیراندازی درخیابان طیب 3 آبادان به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل اطلاع پیدا کردند پسر جوانی از سوی چند جوان موتور سوار که با نقاب صورت هایشان را پوشانده بودند هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است و این جوان از اعضای یک طایفه بزرگ آبادان است که از چندی قبل با یک طایفه دیگر اختلاف پیدا کرده اند.

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که مردان مسلح به جلوی در خانه پسر جوان رفته و با در دست داشتن تفنگ کلاشینکف اقدام به تیراندازی مرگبار کرده اند.

در حالیکه تجسس ها برای دستگیری عاملان این تیراندازی مرگبار ادامه دارد ساعت 30 دقیقه بامداد شنبه صدای تیراندازی های هولناکی نیز در منطقه کوی کارگر به گوش رسید که باعث ترس و وحشت اهالی این منطقه شد.

بنا به این گزارش، درگیری و تیراندازی ها که در چند روز گذشته در سطح آبادان رخ می دهد باعث ترس و وحشت اهالی مناطق آبادان شده که قرار است ظهر امروز جلسه شورای تامین با حضور مسئولان شهر آبادان برای پایان دادن به این اختلافات طایفه ای برگزار شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 541828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟