به گزارش گروه حوادث رکنا، اوایل هفته گذشته درگیری بین 2 طایفه بزرگ شرهانی و خنفری در منطقه کفشیه آبادان رخ داد و این درگیری به حدی رسید که ساعت 6 عصر پنج شنبه 17 بهمن ماه بین این دو طایفه بزرگ درگیری مسلحانه صورت گرفت .

ماموران پلیس آبادان با توجه به حساسیت موضوع وارد عمل شدند و با حضور در محل متوجه شدند 3 تن از افراد حاضر در این درگیری مسلحانه به شدت زخمی شده اند که در عملیات پلیسی چند نفر نیز دستگیر و به مقام قضایی معرفی شدند.

تحقیقات پلیسی برای بررسی علت این درگیری صورت گرفت و مشخص شد چند ماه قبل بین چند جوان از اهالی این 2 طایفه به خاطر نگاه چپ چپ به هم درگیر شده و با قمه به یکدیگر حمله کرده اند که این درگیری با میانجیگیری بزرگان و شیوخ 2 طایفه به پایان می رسد.

اما یکی از افراد که در این درگیری زخمی شده بود بار دیگر به این درگیری ها ادامه داده و همراه چند تن از بستگانشان با تفنگ کلت کمری و کلاشینکف و قمه وارد مغازه یکی از افراد طایفه شرهانی شده و با قمه و ساطور اقدام به زخمی کردن مرد میانسالی می کنند و در پایان به سمت این مرد تیراندازی کرده که باعث زخمی شدن صاحب مغازه می شوند.

دراین درگیری ماموران که در منطقه کفشیه حضور پیدا کرده بودند با تیراندازی به پای یکی از افراد مسلح موفق به دستگیری وی می شوند و یکی از ماموران نیز که از سوی این افراد هدف گلوله قرار گرفته بود نیز از ناحیه دست مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

بنا به این گزارش، ماموران از متهمان یک تفنگ کلت کمری و یک تفنگ کلاشینکف کشف کردند که تحیقات پلیسی برای دستگیری دیگر افراد حاضر در درگیری خونین و مسلحانهادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 541810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟