بدرقه مسافران عجول در متروی تهران / به راحتی موبایل های شان ناپدید می شد

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس مترو تهران از دستگیری 2 جیب بر حرفه ای40 ساله در مترو پایتخت ، خبر داد و گفت: متهمان به 40 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ "سعید عطااللهی" گفت: صبح روز گذشته ماموران پلیس مترو در حال گشت زنی در ایستگاه 15خرداد روی سکوی مسافربری بودند که به دو مرد حدودا 40ساله که مشغول رد و بدل گوشی تلفن همراه بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران مشاهده کردند که یکی از این دو نفر در بین مسافران حضور پیدا کرده و همراه مسافران سوار بر قطار مترو شده و قبل از اینکه درهای قطار بسته شود از یک دستگاه تلفن همراه را از بین درب هنگام بسته شدن تحویل نفر دوم می دهد و خود فرد با قطار به ایستگاه بعد می رود.

رئیس پلیس مترو تهران ادامه داد: ماموران در حالی که متهمان را زیر نظر داشتند و برای دومین جیب بری اماده می شدند ، تیم پلیسی وارد عمل شده و موفق به دستگیری هر 2 متهم شدند و طعمه دزدان را نیز که در صحنه حضور داشت از مترو پیاده کردند.

سرهنگ عطاللهی عنوان کرد: در بازرسی از متهمان چهار دستگاه گوشی سرقتی کشف که گوشی موبایل یکی از طعمه ها که از قطار مترو پیاده شده بود نیز به وی تحویل شد.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات از هر دو متهم مشخص آنها در مدت زمان کوتاه بیش از 40 فقره سرقت انجام داده اند.

این مقام پلیسی در پایان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و اشتیاق شهروندان برای خرید شب عید و استفاده از مترو برای تسهیل در عبور و مرور به شهروندان توصیه می کنم بیشتر مراقب اموال همراه خود باشند و از به همراه داشتن وجه نقد خود داری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟