دسیسه جوان پلید پشت چراغ قرمزهای تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "مجتبی شمس بیرانوند" رئیس کلانتری 129 جامی گفت: ظهر روز یکشنبه 13بهمن امسال راننده خودرو تاکسی با حضور در کلانتری اظهار داشت، پسر جوانی را به عنوان مسافر سوار بر خودروام کردم و قبل از رسیدن به مقصد ادعا کرد که شارژ گوشی موبایلش تمام شده و خواست تا با گوشی من تماس بگیرد که گوشی ام را در اختیارش قرار دادم و پسر جوان شروع به زنگ زدن کرد و زمانی که پشت چراغ قرمز رسیدیم ناگهان پسر جوان از خودرو پیاده شد و پا به فرار گذاشت.

وی افزود: با توجه به شکایت های مشابهی که در منطقه رخ داده بود ماموران تحقیقات خود را شروع کردند و برای شناسایی و دستگیری متهم گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

کلانتر محله جامی ادامه داد: روز گذشته ماموران حین گشت زنی مشاهده کردند پسر جوانی پشت چراغ قرمز از خودرو تاکسی پیاده و به سرعت پا به فرار گذاشت و ماموران به تعقیب وی رفته و موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز وی را دستگیر کنند و در بررسی های بیشتر گوشی راننده مسافرکش نیز از وی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم 26 ساله پس از دستگیری به بیش از 40 فقره سرقت گوشی موبایل از رانندگان مسافرکش در 4 ماه گذشته اعتراف کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟