به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "صادق قره باقری " رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ: 30 دقیقه از بامداد روز 11 بهمن، شهروندان در تماس با پلیس 110 اعلام کردند راکب و سرنشینان 2 دستگاه موتورسیکلت، ضمن تخریب شیشه های 3 دستگاه خودرو در خیابان اسلامی محله ابوذر، شیشه های یک خانه و یک مغازه خواربارفروشی در همان آدرس تخریب و سپس از محل گریخته اند.

وی عنوان کرد: با اعلام این خبر، به سرعت ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی به همراه واحدهای گشتی برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری متهمان به نشانی اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بلافاصله طرح دستگیری متهمان اجرایی شد، تصریح کرد: ماموران موفق شدند در شامگاه 12 بهمن ماه، یکی از عاملان این تخریب را که راکب یکی از 2 دستگاه موتورسیکلت اعلامی بوده را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هشتم انتقال و وی را تحت بازجوئی اولیه قرار دهند.

سرهنگ قره باقری با بیان اینکه متهم30 ساله و سابقه دار می باشد، گفت: فرد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرده و اظهار داشت، برای قدرت نمایی و تفریح خودروهای پارک شده در کنار خیابان و شیشه های منزل و واحد صنفی را با ضربات مشت تخریب کرده‌اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهم با دستور قضائی بازداشت و دستگیری متهمان دیگر پرونده در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ قره باقری از شهروندانی که شب گذشته خودروی آنها در محدوده ابوذر تخریب شده است، خواست: برای طرح شکایت و پیگیری پرونده به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 540309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟