آخرین خبر از جسدی که در پیاده رو شهر گرگان پیدا شد

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس آگاهی گلستان با بیان آخرین جزئیات پرونده کشف جسد در چهار راه دانش گرگان اظهار کرد: تاکنون جنایی بودن موضوع برای پلیس محرز نشده است.

مجتبی مروتی در خصوص آخرین وضعیت پرونده کشف جسد که روزهای گذشته در چهار راه دانش گرگان در پیاده‌‌رو کشف شده بود، اظهار کرد: در همان لحظات ابتدای کشف جسد تحقیقات پلیس در خصوص ابعاد مختلف حادثه آغاز شد.

وی ادامه داد: بررسی وضعیت صحنه حادثه، نمونه‌برداری‌ها و تحقیقات پلیسی تاکنون جنایی بودن پرونده را برای پلیس محرز نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان با رد تمامی شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی و حقیقی تاکید کرد: روی بدن متهم هیچ گونه آثاری از ضرب و جرح یا آثار جراحت ناشی از برخورد شی تیز دیده نشده است.

مروتی با اشاره به اینکه هیچ فردی در خصوص این پرونده تاکنون دستگیر نشده است، گفت: تحقیقات ما فرضیه خودکشی را قوی‌تر نشان می‌دهد اما تا قطعی شدن موضوع اقدامات تحقیقاتی کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی ادامه خواهد داشت و در صورتی که پلیس به نتیجه قطعی دست یابد بلافاصله اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد موضوعات مشابه را از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند و به هیچ عنوان به شایعه‌ها توجه نکنند چون توجه به شایعات و گسترش آن ممکن است در روند به نتیجه رسیدن پرونده نیز خلل ایجاد کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟