دستگیری کلاهبردار با پوشش کارمند ادارات دولتی در ایلام

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در پوشش کارمند ادارات دولتی با ۲۲ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی مهری اظهار داشت: در پی وصول چند فقر مرجوعه قضائی و مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری شخصی ناشناس به عنوان کارمند ادارات دولتی، دادگستری، نیروی انتظامی و سپاه با این ترفند که خودروی وی دچار نقص فنی شده و کارت بانکی همراه ندارد مبالغ زیادی از شکات کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شخص کلاهبردار با دادن شماره تلفن همراه و اخذ شماره کارت بانکی اطمینان طعمه‌های خود را حاصل و آنها را فریب داداه است، افزود: با تلاش فنی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس و رصد شیوه و شگرد متهم در کلاهبرداری‌ها و تشابه آنها و همچنین ارائه مشخصات متهم توسط افراد مالباخته، متهم شناسایی و تحت پیگیری قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران پلیس در یک عملیات موفق، متهم را که اهل یکی از استان‌های همجوار بود در منزل پدر خانمش و در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه پلیسی، متهم به تعداد ۲۲ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده جهت مطالبه به حق مردم تحویل مراجع قضائی و از آنجا روانه زندان شد.

وی تصریح با اشاره به اینکه ۲۲ نفر مالباخته در این رابطه شناسایی شده‌اند از مردم خواست: کسانی که در این زمینه شکایتی دارند با مراجعه به پلیس آگاهی مرکز استان شکایت خود مطرح و پیگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟