به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "مصطفی اسکندری" رئیس کلانتری 174 قیام دشت ، گفت: هفته گذشته خبری مبنی بر سرقت یک موتور سیکلت از شهرک صنعتی خاوران به این کلانتری مخابره شد و تیمی از ماموران تجسس برای دستگیری عامل این سرقت وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل سرقت به بررسی دوربین های مداربسته در شهرک صنعتی خاوران پرداختند و خیلی زود تصویر یکی از سارقان سابقه دار که 2 ماه قبل از زندان آزاد شده بود را به دست آوردند.

رئیس کلانتری 174 قیام دشت ادامه داد: همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اطلاعات به دست آمده مخفیگاه سارق جوان در منطقه قیام دشت ردیابی شود و ماموران در صبح روز سه شنبه یکم بهمن ماه در یک عملیات پلیسی این سارق جوان را که وحید نام دارد دستگیر کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: متهم پس از دستگیری اعتراف کرد که یکی از دوستانش به نام رضا نیز دست به سرقت موتور سیکلت زده و موتورها را در یک مغازه در جلوی ساختمان محل زندگی شان اوراق می کند که ماموران با حضور در مخفیگاه متهم موفق به دستگیری رضا شدند.

سرهنگ اسکندری در پایان گفت: متهمان پس از دستگیری برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی شان در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 537966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟