پایان کار یک صرافی فریبکار در تهران / سکه های این مغازه قلابی بود +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 30دی ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش شکایتی را با موضوع کلاهبرداری و فروش سکه تقلبی توسط یکی از واحدهای فروش سکه طرح کرد و پس از ثبت شکایت اولیه پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی اظهار داشت، حدود یکسال پیش با مراجعه به مغازه سکه فروشی واقع در آدرس مورد نظر تعداد 5 عدد سکه تمام بهارآزادی خریداری کردم و با توجه به اینکه در شرف ازدواج بوده و نیاز به پول داشتم تصمیم گرفتم آنها را بفروشم. اما با مراجعه به صرافی متوجه شدم که سکه ها تقلبی بوده و این درحالی است که سکه ها بصورت وکیوم شده و دارای آدرس و شماره تماس بود.

سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه سکه ها توسط کارشناسان مربوط بررسی و تقلبی بودن آن محرز شد، افزود: با شناسایی متهم پرونده دستور دستگیری و پلمب مغازه اخذ و تیمی از کارآگاه پایک یک موفق شدند 30 دی ماه متهم را در داخل مغازه اش دستگیر و صرافی را پلمب کنند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: در تحقیقات پلیسی متهم ضمن قبول اتهام وارده از تقلبی بودن سکه ها اظهار بی اطلاعی می کرد که تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 537949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟