پوریا خود را ستوان دوم جازده بود و جیب تهرانی ها را خالی می کرد

به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" گفت: مردی با مراجعه به کلانتری 108 نواب و طرح شکایتی اعلام کرد، بیستم مهر ماه از طریق فضای مجازی با فردی به نام "پوریا" آشنا شدم و او خودش را مامور معرفی کرد و بیان داشت که می تواند برایم موتور سنگین با قیمت پایین خریداری کند و من نیز برای خرید موتورسیکلت مبلغ 165میلیون ریال وجه نقد به او پرداخت کردم. ولی پس از دریافت متواری شده است.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: با توجه به موضوع پرونده رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت و در بررسی های انجام شده از سوابق موجود مشخص شد که متهم از افراد دیگری نیز به همین شیوه اخاذی کرده است.

وی افزود : با تجمیع اطلاعات دریافتی مشخص شد که متهم تمامی مال باختگان یک نفر بوده و با انتشار تصویری از خود (ملبس به پوشش نظامی با درجه ستواندومی) در فضای مجازی اعتماد سوژه های مورد نظر را به خود جلب و سپس اخاذی کرده است.

این مقام انظامی تصریح کرد: با پیگیری و انجام اقدامات فنی پلیسی هویت "پوریا 31ساله " شناسایی و مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیشتر تحت عناوین مجرمانه سرقت و جعل احکام دولتی دستگیر شده است.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی، منزل پدر وی واقع در خیابان رودکی شناسایی شد و کارآگاهان متوجه شدند متهم به طور مستمر به آنجا تردد دارد، گفت: از سوی دیگر پاتوق وی در میدان قزوین شناسایی شد.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با دستور قضائی متهم در سی ام دی ماه در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو405نوک مدادی رنگ که در اختیارش بود، توقیف شد.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: با انتقال متهم به پلیس آگاهی، در تحقیقات انجام شده علیرغم انکار اولیه در نهایت به ارتکاب سرقت های متعدد از جمله سرقت و اخاذی از چهار مال باخته پرونده صراحتاً اقرار کرد و متهم با دستور مقام قضائی به منظور تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟