پرستار اخراجی و سارق میلیاردی روانه زندان شدند / در آبادان رخ داد

به گزارش رکنا، در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و همچنین سرقت چراغ های روشنایی معابر و کابل فشاری قوی در سطح شهرستان آبادان موضوع بصورت ویژه برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت .

 در این راستا ماموران تجسس کلانتری 15 آبادان با توجه به بازبینی دوربین های مداربسته محل های وقوع سرقت و همچنین با استفاده از منابع و مخبرین توانستند سارق جوانی را هنگام سرقت کابل شناسایی و دستگیر کردند که در بررسی های بعمل آمده مامورین متوجه شدند که این سارق جوان یکی از پرستاران اخراجی است و پدر همسر این فرد یکی از پزشکان به نام استان خوزستان است.

این فرد در بازجویی هایش گفت که خانواده همسرش از اخراجش مطلع نیستند و او نیز برای تامین هزینه های زندگی اش به کمک پسر جوانی میلیاردر اقدام به سرقت می کردند که مأمورین بلافاصله با همکاری متهم جوان میلیاردر را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه پسر میلیاردر مقدار زیادی لوازم سرقتی از قبیل پمپ آب منازل و کابل فشارقوی و همچنین چراغ های برق کشف و ضبط شد.

متهم جوان میلیاردر در بازجویی های فنی به بزه خود اعتراف کرد متهم که چند میلیارد تومان حساب بانکی اش بود  و خودروی زیر پایش نیز 2میلیارد تومان ارزش دارد گفت:  سرقت ها را برای سرگرمی و هیجان انجام می داده و این کار برایش عادت شده بود .

وی گفت: حاضرم چند برابر چیزهای که سرقت کرده ام را به شاکی هایم بدهم واز آنها رضایت بگیرم متهمان در بازجویی های پلیس به 7فقره سرقت اعتراف کرد و پسر میلیاردر همانگونه که گفته بود با مبالغی بسیار زیاد از شکات خودرضایت گرفت اما این 2 نفر  به دلیل جنبه عمومی جرم روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 536363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟