به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " نعمت اله علیپور " رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: در راستای اجرای طرح بازدید و بازرسی از انبارها و باراندازهای محدوده شهرری در بازدید انباری مشاهده گردید یک دستگاه کانتینر 40 فوت با مشخصات معلوم اقدام به تخلیه ظروف آشپزخانه کرده و در بررسی مشخص شد که کالاها می بایست از طریق مرز چذابه به کشور عراق منتقل می گردید و دارای پلمب گمرکی بوده و به صورت غیر قانونی در محل انبار تخلیه شده است.

این مقام انتظامی در ادامه اذعان داشت: 2 دستگاه تریلر 40 فوت ترانزیت با پلمب گمرکی کشف، توقیف و مقادیر متنابهی انواع ظروف آشپزخانه شامل؛ ظروف شیشه ای و کریستال خارجی به شرط صادرات از محل یک فقره پروانه گمرکی انجام شده بود و اقلام کشف شده توسط 21 دستگاه کامیونت کرایه ای به مقر پلیس منتقل شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علت اصلی توقیف 2 دستگاه تریلر به جهت انحراف از مسیر اصلی به ظن قاچاق برابر ماده 38 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان یافته صورت گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 50 میلیارد ریال برآورد کرده اند و متهمان پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 535795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟