حجم ویدیو: 7.29M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

به گزارش گروه ترجمه رکنا، ازدواج دوم مرد سالخورده چینی سرنوشت دردناکی را پس از مرگش رقم زد.

گزارش رسانه های خارجی حاکی از آن است این مرد که حدود 40 سال پیش خانواده اولش را با گرفتن زن دوم ترک کرده بود پس از مرگ مورد انتقام جویی آن‌ها قرار گرفت.

گفتنی است که این مرد 40 ساله پس از گرفتن زن دوم در همان روستایی که خانواده اولش سکونت داشتند زندگی می‌کرد و او پس از یک دوره بیماری طولانی مدت هفته پیش جانش را از دست داد.

از آن جا که هزینه برگزاری مراسم تشییع جنازه در چین بسیار بالا است زن دوم این مرد پس از مرگ او تصمیم گرفت تا صورت حساب هزینه برگزاری این مراسم را از خانواده اول متوفی دریافت کند. پسران متوفا که با دیدن صورت حساب بسیار عصبانی شده بودند خود را به محلی که تابوت پدرشان بود رسانده و با بازکردن درب تابوت به جسد او حمله‌ور شدند.

در ویدیویی که از این حادثه منتشر شده لحظه حمله پسران متوفا به جسد پدرشان را به تصویر کشیده است.

در این ویدیو در حالی که آن‌ها بسیار عصبانی به نظر می‌رسند به سمت تابوت حمله‌ور شده ، جنازه را روی زمین کشیده و با زدن سیلی به صورت مرد متوفی به او حمله می‌کنند.

همچنین در این ویدیو صدای یکی از پسران این مرد شنیده می‌شود که فریاد می‌زند: تو زمانی که زنده بودی زندگی ما را تبدیل به جهنم کردی! آیا واقعا فکر می‌کنی حالا که مرده‌ای ما به تو کمک می‌کنیم؟!

گفتنی است که بنا به این گزارش پسران این مرد پس از این اقدام عجیب بدون آنکه جسد پدرشان را به داخل تابوت بازگردانند محل را ترک کردند و پلیس چین از تحقیقات در این مورد خبر داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟