به گزارش رکنا، روز 12 مهر امسال زنی با حضور در کلانتری 141 گلستان ادعا کرد: دو مرد با تهدید چاقو گوشی موبایل، کیف دستی و دستبند طلایم را سرقت و سپس مرا در اتوبان آزادگان رها کردند.

با توجه به حساسیت موضوع، پرونده برای تحقیقات بیشتر دراختیار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و در این مرحله زن جوان به کارآگاهان گفت: چندی قبل با پسر جوانی به نام میلاد که 28 سال داشت آشنا شدم و پس از دو هفته که با هم در ارتباط بودیم قرار شد روز 12 مهرماه همدیگر را از نزدیک ملاقات کنیم.

وی افزود: روز قرار میلاد با یکی از دوستانش سوار بر خودروی پراید به دنبالم آمدند و به یک رستوران در منطقه کن رفتیم و پس از خوردن شام و کشیدن قلیان قرار شد تا آن ها مرا به جلوی در خانه ام در شهرک غرب برسانند. سوار بر خودروی آن ها بودم که ناگهان مسیرشان را تغییر دادند و به سمت اتوبان حکیم حرکت کردند و وقتی معترض شدم روی من چاقو کشیدند و با تهدید گوشی موبایل، دستبند طلا و کیف دستی ام را سرقت کردند و سپس مرا در اتوبان آزادگان رها کردند.

بدین ترتیب کارآگاهان با توجه به ادعاهای زن جوان به رستوران محل قرار آن ها رفتند و با بررسی دوربین های مداربسته خیلی زود تصویر سارقان و شماره پلاک خودرویشان به دست آمد که در این مرحله مشخص شد خودرو متعلق به پسر جوانی به نام حمید است که روز قرار همراه میلاد در رستوران حاضر شده است.

همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با تحقیقات پلیسی و فنی مخفیگاه هر دو متهم را ردیابی کنند و در یک عملیات غافلگیرانه میلاد و حمید دستگیر شدند.

متهمان ابتدا خود را بیگناه می دانستند اما وقتی در برابر مدارک و تصاویر پلیس قرار گرفتند به ناچار لب به اعتراف گشودند. میلاد به ماموران گفت: چندی قبل با زن جوانی که وضع مالی خوبی داشت آشنا شدم و پس از طرح این قضیه با یکی از دوستانم تصمیم به سرقت گرفتیم.

وی افزود: برای اجرای نقشه مان ابتدا اعتماد زن جوان را جلب کردم و وقتی به محل قرار آمد در مسیر بازگشت به خانه اش تغییر مسیر دادیم و با تهدید چاقو اموال او را به سرقت بردیم.

بنا بر این گزارش ،اموال به سرقت رفته از زن جوان یک میلیارد و 200 میلیون تومان گزارش شده که متهمان به دستور بازپرس شعبه 8 دادسرای ناحیه 34 روانه زندان شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟