علت تیراندازی شبانه در غرب تهران چه بود؟

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " علیرضا عجمی" فرمانده قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت ، با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی واحدهای گشت انتظامی یگان امداد، سارق خودروهای غرب تهران به همراه خودروی سرقتی دستگیر شد، گفت: ماموران گشت انتظامی یگان امداد در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه یادگار بودند که به رفتار راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند.

وی بیان داشت: تیم گشت انتطامی یگان امداد برای بررسی موضوع، پلاک انتظامی خودرو را استعلام که پس از استعلام از مرکز پیام مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و در چند روز گذشته سرقت شده است.

عجمی افزود: مامورین بلافاصله دستور توقف داده ، ولی سارق خودرو بی اعتنایی به دستور پلیس از محل متواری شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عملیات تعقیب و گریز متهم آغاز شد، ادامه داد: پس از مدتی تعقیب و گریز، سارق همچنان به فرار خود ادامه که ماموران یک تیر هوائی شلیک و واحد گشت انتظامی موفق به زمین گیر کردن سارق شدند.

فرمانده قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت تصریح کرد: با دستگیری راننده خودرو، متهم در همان بازجوئی اولیه به چند فقره سرقت اعتراف کرد.

وی ادامه داد: متهم برای تکمیل پرونده به همراه خودروی کشف شده در اختیار کلانتری محل قرار گرفت.

سرهنگ عجمی از مردم درخواست کرد: با رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن وسایل نقلیه به تجهیزات ایمنی، پلیس را در ارتقاء امنیت و پیشگیری از جرایمی همچون سرقت یاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 531915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟