این دزد تهرانی خیلی سحرخیز بود + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت :چندی قبل زنی با مراجعه به کلانتری 126تهرانپارس شکایتی مبنی بر سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو مطرح که پس از ثبت شکایت اولیه، پرونده به پایگاه چهارم ارجاع و به منظور رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان این یگان قرار گرفت، وی اظهار داشت : متهم در اظهارات خود بیان داشت خودروام را در محدوده بوستان پلیس پارک کردم که پس از بازگشت مشاهده کردم که لوازم و محتویات داخل خودروام به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی افزود : پس از ثبت اظهارات شاکیه کارآگاهان اقدام با بررسی میدانی محل سرقت و مشاهده و پایش تصاویر دوربین های مداربسته محل سرقت از جهات و زوایای مختلف در یکی از فیلم ها تصویری از سارق را به دست آورده و از این طریق موفق به شناسایی متهم که جوانی 30ساله به نام فرزین و ازسابقه داران بنام در زمینه سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو وتحت تعقیب اداره 20 پلیس آگاهی وسایر مراجع قضائی وانتظامی شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی اذعان داشت : بدین ترتیب پرونده وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شد و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار گرفت و سرانجام متهم در یکی از پاتوق هایش واقع در خاک سفید شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه چهارم آگاهی منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه نثاری با اشاره به اینکه متهم ابتدا منکر هرگونه سرقتی شده لیکن با تحقیقات پلیسی و ارائه شواهد وقرائن موجود ، چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و لب به اعتراف گشود ، گفت : متهم به تعداد 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو به ارزش 50میلیون تومان اعتراف کرد.

وی گفت: متهم با شناسایی اشخاصی که در اوایل صبح برای ورزش به پارک پلیس مراجعه می کردند، در یک فرصت مناسب لوازم و محتویات داخل خودروی آنها را سرقت و اموال مسروقه را به شخصی با هویت مشخص می فروخته است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی عنوان اشت:مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر وپس از شناسایی شکات هر دومتهم با دستور بازپرس شعبه 4دادسرای ناحیه15 تهران روانه زندان شدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 531914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟