دوئل خونین وانتی ها در تهران / پلیس امنیت وارد عمل شد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ"یعقوبعلی رجبیان" رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: اواخر آذر ماه امسال، خبری مبنی بر درگیری منجر به ضرب و جرح ما بین تعدادی از وانت بارهای میوه فروش محله 17 شهریور از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 دریافت کردیم.

وی افزود: با دریافت این خبر بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه 6 پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به نشانی اعلامی مراجعه و درتحقیقات اولیه در خصوص شناسایی و دستگیری متهمان را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، عاملان این نزاع خونین 4 برادر میوه فروش بودند که با حمله ور شدن به سوی 2 میوه فروش وانتی، آنها را با شدت با استفاده از سلاح سرد مورد ضرب و جرح قرار داده اند.

این مقام انتظامی در ادامه عنوان داشت: بررسی های تکمیلی ماموران حکایت از آن داشت که علت این درگیری بر سر جا نمایی خودروها و اختلافات شخصی بوده است.پ

وی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستگیری عاملان این نزاع در دستور کار قرار گرفت.

رجبیان خاطر نشان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان، روز گذشته ماموران موفق شدند هر 4 متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه ششم پلیس امنیت انتقال دهند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه شاکیان پرونده به شدت از ناحیه دست و کتف مجروح شده و در حال حاضر در بیمارستان به سر می برند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 530568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟