اشباح وحشتناک خیابان هار تهران چه رازی داشتند؟ + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت 10 شامگاه 4 آبان ماه سال جاری زن میانسالی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و اعلام کرد که خودرو و اموالش توسط 2 مرد جوان که مسافرش بودند، سرقت شده است که پرونده ای در این خصوص در کلانتری 145 ونک تشکیل و برای شناسایی متهمان به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه سوم به کارآگاهان، گفت: با ماشین شخصی ام مسافر کشی می کنم تا اینکه در ساعت 10 شب 4 آبان ماه، دو مرد جوان را به مقصد اتوبان یادگار امام (ره) سوار بر خودروام کردم. در طول مسیر با تهدید مسافران مجبور به توقف خودرو شدم و 2 مسافر جوان خودرو و وجوه نقدی که در داخل خودرو بود، سرقت و به سرعت از محل گریختند.

چهری در ادامه گفت: تحقیقات برای کشف خودروی سرقتی و شناسایی سارقان، ادامه داشت تا اینکه روز 5 آبان ماه ماموران گشت کلانتری 12نسیم شهر شهرستان بهارستان، هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری موفق به کشف خودروی سرقتی می شوند و هر دو سارق به نام های "رضا 32 ساله" و "قادر 34 ساله" دستگیر و به پایگاه سوم منتقل می شوند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه هر 2 سارق به جرم ارتکابی اعتراف کردند، افزود: هر 2 سارق به 40 فقره سرقت با همکاری یکدیگر در طول 6 ماه اخیر اعتراف کردند و اظهار داشتند، به اتفاق هم در محدوده های غرب تهران پرسه می زدیم و به عنوان مسافر سواربر خودروها می شدیم و با تهدید از رانندگان مسافرکش، اموالشان را سرقت می کردیم و اموال سرقتی را به افرادی در محدوده فرحزاد می فروختیم و پول آن را صرف خرید مواد مخدر و هزینه های زندگی می کردیم.

چهری با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی 6 تن از مالخران اموال سرقتی شناسایی و با دستور قضائی دستگیر شدند، گفت: متهمان پرونده برای ادامه تحقیقات پلیسی و کشف جزئیات پرونده در اختیار پایگاه سوم هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 530566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟