همدانی ها از این مردان مخوف وحشت داشتند

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند سارقان به عنف تحت پوشش مسافر کش در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اوایل امسال شخصی به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پیکان به مقصد یکی از شهرستان‌های غربی شده که پس از طی مسافتی، راننده تغییر مسیر داده و با همدستش که در صندلی عقب خودرو بوده با قمه و چاقو به وی حمله ور شده و تمام اموال از جمله پول نقد، مدارک شناسایی و کارت‌های بانکی وی را سرقت کرده و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: با شکایت مالباخته و با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، متهمان که ۲ نفر بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های همدان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ زارعی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی، علاوه بر سرقت فوق به یک فقره سرقت به عنف دیگر با همین شیوه و شگرد اعتراف و پس از تکمیل تحقیقات، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بابیان اینکه مردم برای تردد و مسافرت باید از خودروهای عمومی زرد رنگ و یا آژانس‌های مسافرتی استفاده کنند، گفت: در غیر این صورت باید مشخصات خودرو و راننده را یادداشت و به یکی از آشنایان خود اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟