به گزارش رکنا، اوایل صبح روز گذشته، شهروندان ساکن در اطراف روستای ناظریه مشهد، وجود جسد خون آلود موتورسواری را در اطراف یک باغ به نیروهای انتظامی اطلاع دادند.

دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد در محل وقوع حادثه تحقیقات گسترده‌ای در این باره آغاز شد. بررسی های میدانی قاضی کاظم میرزایی نشان می داد که موتورسوار افغانستانی 40 ساله با واردآمدن ضربه هولناک چماق به سرش، کنار موتورسیکلت نقش بر زمین شده است.

حدود پنج دستگاه باتری گران قیمت پنل های خورشیدی نیز که به طور خاصی بسته بندی شده بود در ترک موتورسیکلت قرار داشت. گزارش خراسان حاکی است، ادامه تحقیقات نشان داد که نگهبان باغ نیز هموطن مقتول بوده و در حالی متواری شده است که ابتدا با پسر مالک باغ در تهران تماس گرفته و جریان ورود سارقی به باغ را خبر داده است.

همچنین بررسی های بیشتر قاضی میرزایی بیانگر آن بود که مقتول «تقی – ح» نام داشت و به خاطر اعتیاد شدیدش به مواد مخدر با مادرش زندگی می کرد. تحقیقات بیشتر در این باره توسط کارآگاهان زبده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 528493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟