11 زندانی در کرمان آزاد شدند

به گزارش رکنا ، حجت الاسلام رضا حدادی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان کرمان با اشاره به اجرای طرح آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های مراکز طرح افق بقاع متبرکه استان و با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در قالب این طرح ۱۱ زندانی مرد جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

او افزود: اعتبار آزاد سازی زندانیان از محل نیات موقوفات منطبق و همچنین اعتبارات دفاتر طرح افق اماکن متبرکه تامین شده و تا کنون مبلغ ۷۸۰ میلیون ریال نسبت به آزاد سازی زندان تامین شد.

حدادی یکی از اقدامات اجرایی این اداره در حوزه مشکلات اجتماعی را راه انداری دفاتر طرح افق در اماکن متبرکه عنوان کرد و گفت: ۲۱ دفتر طرح افق در بقاع متبرکه استان راه اندازی شده که این مراکز در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی به مردم خدمات می‌دهند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان تصریح کرد: اجرای طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد یک طرح ملی و همگانی توسط سازمان اوقاف در کشور می‌باشد و تا کنون با اجرای آن بیش از ۳۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در کشور به همت نیات موقوفات، خیرین آزاد شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟