نجات محکوم به اعدام پس از 17 سال در کرمان

به گزارش رکنا، موحد گفت: امروز ۱۵ نفر زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان و یک نفر محکوم به قصاص بعد از تحمل ۱۷ سال حبس و با گذشت اولیای دم از زندان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در جلسه هیئت امنای ستاد دیه نمایندگی استان اظهارداشت: ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی زندان‌های استان کرمان با کمک خیران آزاد و به آغوش خانواده باز می‌گردند.

وی افزود: همچنین یک نفر محکوم به قصاص بعد از ۱۷ سال تحمل حبس و با گذشت اولیای دم و با تلاش مدیر زندان و مددکاران با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان دیه آزاد شد.

موحد تصریح کرد: صندوق تامین خسارت‌های بدنی برای پیشگیری از صدمات بدنی غیرعمدی و حوادث جاده‌ای موظف است در فرهنگسازی و پیشگیری کار کند و مدیرعامل صندوق کشور در سفر به کرمان اعلام آمادگی کرده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه بیان کرد: باید در سطح استان در راستای پیشگیری برنامه ریزی و ساختار مشخص شود تا کار را پیگیری کنیم.

گفتنی است، محکوم به قصاص در این مدت در برنامه های فرهنگی و ورزشی زندان حضوری فعال و موثر داشته است بته گونه ای که طی این سالها موفق به حفظ 24 جزء قرآن کریم شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟