زهرای گمشده در ورامین داخل کانال آب افتاده است / قویترین احتمال پلیس بعد از 3 ماه + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 18.29M | مدت زمان ویدیو: 00:02:53

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آخرین وضعیت پرونده مفقودی دختربچه ۲ ساله که حدود سه ماه پیش در ورامین گمشده بود، خبر داد.

سردار علیرضا لطفی در مورد آخرین جزئیات از پرونده مفقودی زهرا دختربچه 2 ساله ورامینی که حدود سه ماه است مفقود شده است، اظهارداشت: تحقیقات را متوقف نکرده و پرونده را رها نکرده ایم و جستجوها برای دریافت ردی از این دختربچه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: متأسفانه اطلاعات جدیدی از آخرین وضعیت این دختربچه نداریم و همچنان احتمال اینکه کودک در کانال آب نزدیک خانه افتاده باشد، بالا است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با رد شایعاتی از این پرونده که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: هیچ کدام از اعضای خانواده دستگیر نشده اند و اعتیاد داشتن پدر و مادر این کودک هم رد می‌شود.

وی افزود: تیم تجسس پلیس آگاهی که مسئول این پرونده هستند، پرونده مفقودی این دختربچه را در پرونده‌های جاری قرار داده اند و مادام در حال جستجو برای پیدا کردن سرنخ‌های جدیدی هستند.

لطفی تصریح کرد: بنده خودم هم هر هفته آخرین جزئیات پرونده را از افسر پرونده و مسئول تجسس پیگیری می‌کنم و امیدواریم بتوانیم سرنخی در رابطه با این دختربچه پیدا کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟