به گزارش رکنا، شامگاه شنبه 23 آذر امسال ماموران کلانتری 105 سنایی در جریان مرگ یک جوان در بیمارستان قرار گرفتند بنابراین تیمی از ماموران وارد عمل شدند و پی بردند او هدف ضربات چاقو قرار گرفته و این در حالی بود که صاحبکار این جوان ادعا کرده بود او از بالای ساختمان به پایین سقوط کرده است.

بدین ترتیب صاحبکار برای تحقیقات بیشتر دستگیر شد و در ادامه ماموران با حضور در ساختمان نیمه کاره که این جنایت رقم خورده بود تحقیقات را از پنج کارگر افغان آغاز کردند اما همگی ادعا داشتند از قتل دوست شان بی خبر هستند که بازپرس پرونده دستور بازداشت پنج کارگر جوان را صادر کرد و تحقیقات میدانی آغاز شد.

ماموران از یکی از همسایه ها شنیدند که صبح روز حادثه مردی با صدای بلند فریاد می زد: «احمد ولش کن». سپس ماموران در بررسی های خود با زن جوانی در خیابان روبه رو شدند که مشخص شد مادر پسر جوانی به نام احمد است که در ساختمان روبه رویی محل جنایت زندگی می کند.

بدین ترتیب ماموران به سراغ پدر و مادر احمد رفتند و تحقیقات را آغاز کردند. آن ها ابتدا سعی داشتند پسرشان را در ماجرای قتل کارگر جوان بی گناه معرفی کنند اما وقتی در دام تناقض گویی هایشان گرفتار شدند به ناچار لب به سخن باز کردند و گفتند که پسرشان احمد به مواد مخدر اعتیاد دارد و با کارگر جوان از قبل اختلاف داشته است.

همین موضوع کافی بود تا ماموران با آموزش های لازم به خانواده پسر جوان احمد را به خانه بکشانند و پسر جوان که در حال استراحت بود، صبح روز یک شنبه در خانه شان از سوی ماموران دستگیر شد.

احمد که جوانی قوی هیکل است به ماموران گفت: یک سال و نیم در بیمارستان اعصاب و روان تحت نظر بودم و پس از آن با خوردن قرص هایی که پزشکان نوشته بودند به آرامش می رسیدم و مدتی است که به مواد مخدر هروئین نیز اعتیاد دارم.

وی در خصوص قتل کارگر جوان افزود: از چندی قبل با کارگر افغان دوست شدم و همیشه با هم مواد مخدر مصرف می کردیم تا این که صبح روز جنایت او به ایرانی ها توهین کرد و من که عصبانی شده بودم و با چاقو ضرباتی به او زدم ولی فکر نمی کردم این ضربات باعث مرگش شود.

احمد ادامه داد: بعد از درگیری به خانه خواهرم رفتم، سپس به داروخانه رفتم و قرص هایم را خریدم که پدرم با من تماس گرفت و خواست به خانه بازگردم و پس از حضور در خانه دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟