دختر 17 ساله تهرانی 5 روز در خانه شیطان زندانی بود! / مرد پلید در شهرری محاصره شد!

سرهنگ "سید محمد گنجه" رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت ، گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته، مردی با در دست داشتن پرونده ای از دادسرای شهرستان ری مدعی بود دختر 17 ساله اش، به طور ناگهانی ناپدید شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: بلافاصله تحقیق و بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پایگاه 9 پلیس امنیت عمومی قرار گرفت که با تلاش های شبانه روری مأموران سرنخ هایی از محل تردد این دختر گمشده بدست آمد.

گنجه خاطر نشان کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد؛ مرد شیطان صفتی که ظاهرا از مدت ها قبل، قصد برقراری رابطه دوستی به بهانه ازدواج با این دختر نوجوان را داشته وی را فریب داده و چندی پیش شرایط فرار او را از خانه مهیا کرده است.

وی تصریح نمود: ماموران پس از رصد و پایش اطلاعاتی، موفق شدند مخفیگاه این مرد شیطان صفت را در حوالی میدان اصلی شهر ری شناسایی و در روز 24 آذرماه پس از اخذ دستور قضائی با دستگیری این فرد، دختر نوجوان گمشده به آغوش خانوده اش بازگشت.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به معرفی مرد شیطان صفت به دادسرا به شهروندان توصیه کرد: با همراهی و دوستی با فرزندان خود، بهترین مشاور وی باشید و از آسیب پذیری فرزندانتان جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید که دوران بلوع و نوجوانی حساس ترین دوران زندگی فرزندان شما می باشد با درک متقابل و برآوردن نیازهای عاطفی کودکانتان می توانید بهترین راهنما برای وی باشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 526245 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟