حجم ویدیو: 45.36M | مدت زمان ویدیو: 00:07:07

به گزارش رکنا،۴۸ ساعت ناآرامی در آبان ۹۸، ناآرامی که مال و جان را با هم درگیر این اغتشاشات کرد، رهبر انقلاب نیز دستور بررسی ریشه‌ای عوامل و دلایل ناآرامی‌ها را صادر و مبنا را بر رافت اسلامی قرار دادند.

در همان روز‌ها رهبر معظم انقلاب به شورای عالی امنیت ملی دستور می‌دهند عوامل و دلایل ناآرامی ها، دقیق و ریشه‌ای بررسی و به وضعیت جان باختگان و خانواده‌های آن‌ها رسیدگی شود؛ دستوری که رهبر معظم انقلاب در آن رافت اسلامی را مبنا قرار دادند، هم برای آن دسته از جان باختگان که هیچ نقشی در اغتشاشات نداشتند و بی گناه جان باخته اند و هم برای آن دسته‌ای که به صورت مسلحانه در درگیری با نیرو‌های حافظ امنیت کشته شده اند زیرا باید حساب خانواده‌های آبرومند آن‌ها جدا شود و از خانواده‌های این فوت شده‌ها دلجویی شود.

همچنین رهبر معظم انقلاب دستور دادند گروه سوم که مشکوک به شرارت بوده اند نیز امر بر رافت اسلامی و توجه به خانواده‌ها باشد با این دستور رهبر معظم انقلاب به شورای عالی امنیت ملی کار رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده برای جان باختگان و مصدومین در سطح استان‌ها آغاز شد.

سه شنبه هفته گذشته نیز با دستور رئیس جمهور، مسئولیت بررسی وضعیت جان باختگان و رسیدگی به خانواده‌های آنها، برآورد خسارت‌ها به اموال و اماکن عمومی و همچنین جبران ضرر‌ها بر عهده کمیته‌ای ویژه به ریاست استاندار و عضویت مسئولان عالی استان گذاشته شد.

اما بی تابی شبکه‌های معاند در موضوع کشته شدگان نشان می‌دهد آن‌ها که پروژه آشوب شان شکست خورده حالا می‌خواهند از پیکر جان باختگان برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کنند.

موضوع جان باختگان حوادث اخیر موضوعی است که باید هرچه زودتر ابعاد پشت پرده آن برای افکار عمومی، تشریح و با خانواده‌های جان باختگان نیز گفتگو شود تا زمینه موج سواری بیگانگان و زمینه سازی آن‌ها برای بهره برداری‌های بعدی از بین برود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 525832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟