ردپای تبهکاران تهرانی در زندان

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت : روز 4 شهریور امسال مردی با حضور در کلانتری 115 رازی ادعا کرد بین ساعت 10 تا 11 شب گذشته دزدان با تخریب در خانه ام در خیابان هلال احمر، کوچه کربلایی وارد خانه شده و گاوصندوق و 60 میلیون تومان پول و تعدای چک را به سرقت برده اند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری دزدان حرفه ای وارد عمل شدند و در گام نخست کارآگاهان با پیگیری سرنخ های موجود متوجه شدند یک فقره از چک های سرقتی روز 18 آّبان امسال توسط شخصی بنام محمد به بانک ارائه و با توجه به عدم کفایت موجودی، چک برگشت خورده است و در تماس با صاحب چک(شاکی) مطالبه وجه چک را می کند.

در گام بعدی ، ضمن آموزش به مالباخته با دارنده چک قراری صوری می گذارد و مرد جوان با هماهنگی مقام قضایی روز 23 آبان ماه در خیابان مختاری در محل قرار دستگیر می شود.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت افزود : در تحقیقات صورت گرفته محمد ادعا کرد چک را از شخصی به نام فرید دریافت کرده است که با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان متوجه شدند فرید در حال حاضر در زندان بسر می برد که با هماهنگی مقام قضایی، فرید از زندان به و به پایگاه هشتم منتقل شد و در بازجویی ها اعلام داشت چک توسط دو نفر به نامهای ناصر و صفر از منزل شاکی سرقت گردیده است.

در ادامه با اطلاعات بدست آمده از فرید دو نفر سارق جوان روز 6 آذر ماه مخفیگاه های خود در واقع در خیابان خیام و پاسگاه نعمت آباد شناسایی ودر یک عملیات هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل گردیدند .

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت : هر دو متهم پس از حضور در پایگاه هشتم صراحتا به سرقت از منزل شاکی اعتراف کردند و هر دو متهم با دستور بازپرس شعبه 11 دادسرای ناحیه 18 تهران برای ادامه تحقیقات و شناسایی سایر سرقت های احتمالی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت می باشند .

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت به شهروندان توصیه کرد : تجهیز ساختمان به دوربین مداربسته - استفاده از قفل های ضد سرقت برای ساختمان - نصب حفاظ و نرده بر روی دیوار شمالی یا جنوبی آپارتمان - نصب حفاظ و نرده بر روی پنجره یا بالکن طبقات اول و دوم ساختمان می تواند مانع سرقت منزل توسط سارقین شود و ایشان اعلام کردند با توجه به اینکه سارقین به گاوصندوق ها در منازل توجه ویژه ای دارند و مبادرت به تخریب یا انتقال آن می نمایند لذا در صورت وجود گاوصندوق در منازل از گذاشتن وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل آن خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟