کتک خوردن یک زن تهرانی به خاطر جراحی زیبایی / امیر تحمل نداشت + عکس

او آن قدر عصبانی شده بود که به خنده های زن توجهی نکرد و او را به باد کتک گرفت.

به گزارش رکنا، چندی قبل زن جوانی که به شدت از سوی شوهرش کتک خورده بود به بیمارستان منتقل شد و دختر جوان که مادرش را همراهی می کرد با گریه ادعا کرد پدرش این بلا را سر مادرش آورده است.

این صحنه درحالی رخ داده بود که چسب روی بینی زن جوان نشان از عمل زیبایی او داشت.

زن جوان از ناحیه بینی و فک دچار شکستگی شده بود درد زیادی را تحمل می کرد که پزشکان دست به کار شدند و پس از تزریق چند داروی آرام بخش شروع به درمان زن جوان کردند.

زندگی عاشقانه

زن جوان که منیر نام دارد پس از درمان به ماموران که به بیمارستان پا گذاشته بودند، گفت: سال ها قبل برای دیدن خواهرم به کشور ایتالیا رفتم و در هواپیما با مرد شیک پوشی که امیر نام داشت آشنا شدم.

وی افزود: خانواده ام وضعیت مالی خوبی دارند و در سفر ایتالیا یک بار با امیر ملاقات کردم و در آن جا متوجه شدم او مدیر یک شرکت خصوصی است و شرایط مالی خوبی دارد اما وضعیت مالی امیر برای من مهم نبود و تنها رفتار و شیک بودنش مرا دل باخته خودش کرد.

این زن ادامه داد: بعد از یک ماه به ایران بازگشتم و به دیدن امیر رفتم ، پس از مدتی با توجه به شناخت بیشتر همدیگر تصمیم به ازدواج گرفتیم، امیر همراه خانواده اش به خواستگاری ام آمد و خانواده ام نیز با توجه به صحبت ها و تحقیقاتی که خودشان کرده بودند به این خواستگاری جواب مثبت دادند و با هم ازدواج کردیم.

همه چیز خوب پیش می رفت، امیر کمی بداخلاق بود اما مرد خوبی بود و کمتر با هم مشکل داشتیم و پس از چند سال دخترانم به دنیا آمدند و در 39 سالگی صاحب دو دختر بودم و به خاطر زایمان های سختی که داشتم مدتی بعد دچار افسردگی شدم.

منیر به سختی ادامه داد: رفتارهای امیر تغییر کرده بود و بدخلقی می کرد اما هیچ وقت دست بزن نداشت، برای درمان افسردگی ام با راهنمایی شوهرم به سراغ یک مشاور رفتم که دکترم پیشنهاد داد خودم را مشغول ورزش کنم و تصمیم بر آن شد که برای سرگرم شدن و رهایی از فکر و خیال های منفی ورزش کنم.

شوهرم نیز پذیرفت و در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کردم آن جا دوستان زیاد و خوبی پیدا کردم و با توجه به این که بچه‌هایم بزرگ شده بودند در زمان سفرهای خارجی شوهرم نگرانی ام کمتر بود و بیشتر با دوستانم بودم و ورزش می کردم.

منیر گفت: دوستانم عمل های زیبایی کرده بودند و پیشنهاد دادند تا من هم برای سورپرایز کردن شوهرم عمل زیبایی کنم به همین خاطر منتظر ماندم تا شوهرم به یک سفر خارجی طولانی مدت برود تا من در فرصت مناسب این عمل زیبایی را انجام دهم.

از قبل هماهنگی ها انجام شد و تصمیم بر آن شد که عملی جراحی زیبایی بینی، پلک و گونه‌هایم را انجام دهم و روزی که شوهرم به ماموریت کاری سه هفته ای به خارج از کشور رفت من نیز زیر تیغ جراح زیبایی رفتم.

کتک کاری

سه هفته از عمل زیبایی‌ام گذشت و روی بینی ام چسب داشت و روی صورتم هنوز کبودی بود تا این که شوهرم به خانه بازگشت، امیر وقتی مرا دید ابتدا فکر کرد که من تصادف کرده ام و گفت چرا درباره تصادف حرفی نزدی که من با لبخند گفتم نمی خواستم ناراحتت کنم که در همین لحظه دختر بزرگم از اتاقش بیرون آمد و با خنده گفت که تصادف کجا بود؟! مامان عمل زیبایی کرده است.

وقتی صحبت دخترم تمام شد و من با لبخند منتظر خوشحالی شوهرم بودم در چهره اش عصبانیت را دیدم او مرا به باد کتک گرفت به حدی که بینی و فکم شکسته شد و همسایه ها به دادم رسیدند وگرنه معلوم نبود چه بلایی سرم بیاید.

شکایت از شوهر

منیر که روی تخت بیمارستان بود گفت: دیگر امنیت جانی ندارم و شاید دیگر صورتم درست نشود، از شوهرم شاکی هستم و می خواهم از او جدا شوم.

بدین ترتیب ماموران وارد عمل شدند و به سراغ امیر رفتند و او را دستگیر کردند که امیر در دفاع از خود به ماموران گفت: من همسر و فرزندانم را دوست دارم و حتی عاشق زنم هستم و روز اول که با منیر آشنا شدم به چهره اش علاقه مند شدم و پس از آن بود که رفتارش مرا شیفته خودش کرد.

وی افزود: قبول دارم برخی اوقات بد اخلاقی می کنم ولی وقتی از سفر آمدم ابتدا فکر کردم همسرم تصادف کرده است و کلی ناراحت شدم اما وقتی شنیدم همسرم عمل زیبایی کرده است عصبانی شدم چون هیچ وقت دوست نداشتم تغییری در چهره‌اش ببینم و دیگر کنترلم را از دست دادم.

مرد جوان ادامه داد: مجازات را می پذیرم و هر خسارتی باشد می پردازم اما حاضر به جدایی از همسرم نیستم، چون او را دوست دارم و نمی خواهم دخترانم در نوجوانی طعم جدایی را حس کنند.

پزشکی قانونی

کارشناسان پزشکی قانونی برای منیر طول درمان دادند و شکستگی بینی و فک نیز تایید شد و بازپرس پرونده برای امیر پرداخت دیه و مجازات را خواستار شد.

سه ماه بعد از این ماجرا امیر و منیر به دادسرا رفتند و زن جوان که از شکایت خود گذشته بود، گفت: من قبول دارم که اشتباه کردم و باید برای عمل جراحی زیبایی از همسرم مشورت می گرفتم و وقتی صحبت های امیر را شنیدم به اشتباه خودم پی بردم، من عاشق امیر و بچه هایم هستم و شکایتم را پس می گیرم و قرار شد با هم به زندگی ادامه دهیم.

تحلیل کارشناس / کاهش هوش بدنی علت پناه بردن به جراحی زیبایی

دکتر ابراهیم اندرخورا جامعه شناس و استاد دانشگاه

موضوع جراحی زیبایی به عنوان یک رفتار پذیرفته شده در دنیا برای حل مشکلات و چالش های ظاهری افراد مورد توجه قرار گرفته است. هوش بدنی وقتی دچار چالش می شود فرد از تصویر و چهره خود راضی نیست و برای رسیدن به اهداف درونی خود و البته گاهی برای شکل گیری اهدافی خارج از باورهای درونی اقدام به عمل جراحی زیبایی می کند. در این باره به سه حوزه برمی خوریم که می توان آن ها را مورد تحلیل و نقد قرار داد.

حوزه اول درباره زنانی است که همسران خود را مجبور به پرداخت هزینه های مرتبط و دادن رضایت برای انجام جراحی های زیبایی می کنند . حوزه دوم مربوط به آن زنانی می شود که بدون کسب رضایت و اجازه همسر خود به جراحی زیبایی اقدام می کنند که در زندگی با چالش های عدیده ای رو به رو می شوند و در نهایت سومین حوزه درباره مردانی است که بدون علاقه مندی همسر خود و صرفا برای خواسته و علایق شخصی خود زنان شان را مجبور به انجام جراحی زیبایی می کنند .

هر کدام از این سه گروه تعیین شده چالش ها و آسیب های بی شماری را به جامعه و خانواده تحمیل می کند در گروه اول وقتی زن ، شوهری را مجبور به پرداخت هزینه می کند یا به اجبار از او رضایت می گیرد به صورت طبیعی سازگاری نظام خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد و شکل گیری نبود سازگاری در نظام خانواده آسیب های مختلفی را به همراه می آورد.

ضرب و شتم، قهرهای طولانی، سوء تفاهم، اختلالات خلقی و نارضایتی های زناشویی و... از جمله این آسیب ها به شمار می رود البته فشار اقتصادی تحمیل شده به خانواده سبب بروز بسیاری از آسیب ها نیز می شود. در گروه دوم زنانی که بدون اجازه شوهر و بدون کسب میل و رضایت وی به جراحی زیبایی اقدام می کنند دچار چالش هایی می شوند. تغییر نگرش شوهر راجع به همسر، نارضایتی علی ریشه دار به ویژه بر اثر لجبازی ، تعصبات و شکل گیری باورهای غیرواقعی و در نهایت این چالش های رفتاری به نارضایتی متقابل منجر می شود که تفاهم در خانواده را هدف می گیرد و در صورت کنترل مناسب این چالش متاسفانه بروز آسیب هایی چون طلاق عاطفی و رسمی دور از انتظار نیست.

در گروه سوم زنانی که مرد به واسطه علایق و خواسته های شخصی خود زن را مجبور به چنین رفتاری می کنند آسیب های جدی تر شکل می گیرد با توجه به این که زنان شنیداری و ذهنی هستند ووقتی شوهری زیبایی همسر خود را زیر سوال می برد و او را محبور به جراحی زیبایی می کند یعنی ذهن زن راجع به توانایی ها، ظرفیت ها و خلاقیت های شخصیتی به هم می ریزد و این یک شروع بسیار خطرناک برای شکل گیری اتفاقاتی است که در واقع می توان آن را متوقف کرد.

اغلب مردانی که خودباوری و پذیرش ظرفیت های شان ضعیف است تمایل به تغییر چهره دارند و به جراحی زیبایی علاقه مند هستند و آن ها از اصل زندگی که بنابر تصمیم های مشترک، اهداف یکسان، زبان گویا و... است، دور هستند برای این که خلأهای عاطفی و روانی خود را پنهان کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟