قدرت نمایی مسلحانه در اینستاگرام برای گنده لات های ورامین دردسر شد + جزییات

به گزارش رکنا، سردار کیومرث عزیزی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری جمعی از اراذل و اوباش اظهار داشت: متهمان دستگیر شده مجموعه‌ای از باند اراذل و اوباش در شهرستان پیشوا هستند که در ۲۹ تیرماه سال جاری با رجزخوانی در فضای واقعی و مجازی با برخی هم سن‌ و سال‌های خود با سلاح گرم و سرد مرتکب قتل شدند.

وی ادامه داد: از همان ابتدای وقوع حادثه با تلاش همکاران در پلیس آگاهی استان و شهرستان تعدادی از این افراد دستگیر شدند اما ۳ نفر از افراد این باند که جزو نفرات اصلی بودند و به یکی از استان‌های غربی متواری شده بودند با اقدامات خاص پلیسی و تلاش‌های اطلاعاتی همکاران ناجا روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: خواه ناخواه این افراد دارای سوابق متعددی و مرتکب جرائم مختلفی در این حوزه هستند که هم در محل و هم برای پلیس شناخته شده هستند.

سردار عزیزی با اشاره به انجام وظیفه داتی پلیس در این زمینه افزود: ما به عنوان پلیس چیزی که مردم خواهان آن هستند و وظیفه ذاتی خود می‌دادیم را انجام دادیم و اکنون این افراد به دست قانون سپرده می‌شوند بنابراین انتظار ما از دستگاه قضایی این است که مجازات مناسبی را برای این افراد برابر قانون در نظر بگیرند که هم برای آن‌ها تنبیه مناسبی باشد و هم درس عبرت برای کسانی که می‌خواهند در برابر قانون گردن‌کشی داشته باشند.

وی ضمن توصیه به افرادی که می‌خواهند به جرائمی از این دست مرتکب شوند تصریح کرد: تمام افرادی که به نوعی دارای ناهنجاری رفتاری هستند و در برابر قانون تمکین نمی‌کنند و آزار و اذیت برای مردم دارند سرنوشتشان همین است که با دستبند و پابند در برابر میز قاضی قرار خواهند گرفت و بدانند که خط قرمز پلیس برهم خوردن امنیت مردم است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران سپس تأکید بر اقتدار و رعایت خط قرمزهای پلیس گفت: ما هستیم که مردم آسوده و آرامش داشته باشند و حتماً همه کسانی که مثل این افراد دارای ناهنجاری رفتاری باشند و تمکین در برابر قانون نداشته باشند پلیس را مقتدرانه در برابر خودشان خواهند دید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟