عکسی تکاندهنده از پایان گروگانگیری پسر 15 ساله / در هرمزگان رخ داد

به گزارش رکنا ، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان گفت : در پی وقوع یک فقره گزارش آدم ربایی نوجوان ۱۵ ساله اهل لارستان ساکن بندرعباس ،رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و از همان ابتدا احتمال ربایش با انگیزه اخاذی، تسویه حساب یا ارتکاب سایر جرائم دیگر متصور شد.

پس از انجام تحقیقات میدانی از شهود و کسبه محل مشخص شد فقدانی پس از خرید از سوپر مارکت خارج و هیچکس هم شاهد صحنه ای مبنی بر ربایش وی نشده است.

با فاصله زمانی چند روزه از فقدان، از ناحیه افراد ناشناس با خانواده فقدانی ارتباط برقرار که طی آنها آدم ربایان ادعای طلب از پدر فرد ربوده شده نموده و اعلام کرده اند که فرد ربوده شده به کشور های همسایه منتقل شده است.

مأموران با اقدامات پلیسی و تلاش شبانه روزی مطلع شدند فرد ربوده شده توسط دو نفر در نقطه نامعلومی از کوهستان های بخش سرنی میناب که از مناطق اشرار خیز می باشد نگهداری می شود.

پس از انجام تعقیب و مراقبت چند ساعته این دو متهم ، مشخص شد نامبردگان با یکدستگاه خودروی پراید در یک مسیر فرعی قصد دارند ربوده شده را به میناب منتقل کنند که طی عملیاتی غافلگیرانه در محور "میناب - رودان" خودرو متوقف و فرد ربوده شده که شرایط روحی و جسمی مناسبی نداشت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

با اعترافات متهمان طراح اصلی نقشه آدم ربایی شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟