به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: اعتراضات مردمی مبنی بر افزایش قیمت بنزین با سناریو سازی عوامل خارجی و اجرای آن توسط عده‌ای خودفروخته تبدیل به اغتشاش خیابانی و چپاول اموال عمومی و خصوصی شد.

وی افزود: تعدادی از این اغتشاشگران در منطقه کیانمهر کرج با حمله به دو فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به سرقت وسایل آن کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی پیچیده و به کارگیری موارد پلیسی، موفق به شناسایی 3 نفر از عناصر اصلی اغتشاشات منطقه کیانمهر شده شدند بیان کرد:با هماهنگی مقام قضائی در چندین عملیات جداگانه متهمان دستگیر شدند.

سردار محمدیان، عنوان کرد: این متهمان علاوه بر تحریک جوانان و نوجوانان به اغتشاش و تخریب اموال عمومی، از این تحرکات سوء استفاده کرده و به مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره ای حمله ور شده و اقدام به چپاول وسایل آن‌ها کرده بودند.

او گفت: بررسی‌های ماموران حاکی از گرایش و وابستگی این افراد به عناصر سلطنت طلب است که با هدف غارت اموال عمومی و نا امن کردن فضای جامعه اقدام به تخریب و آتش زدن فروشگاه‌ها و سرقت کردند.

سردار محمدیان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، مقادیر زیادی اموال مسروقه که درجریان اغتشاشات به سرقت رفته بودند، کشف شد،عنوان کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی تامین امنیت، با شناسایی عوامل اصلی نا آرامی‌های اخیر، با شدت با این گونه افراد برخورد میکند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 521445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟