دستگیری باند شرور سارقان خودرو در همدان / آنها به پلیس حمله کردند

به گزارش رکنا،رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند سارقان خودرو با رشادت افسر پلیس و کشف ۱۰ دستگاه خودرو سرقتی در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروی پراید در شهرستان همدان با این شیوه که سارقان پس از سرقت وسایل و محتویات خودروها، آن ها را در اطراف شهر رها می کردند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات تیم بررسی صحنه جرم، از داخل یک خودرو رها شده یک دستگاه گوشی نوکیا ساده کشف و با استعلام به عمل آمده مشخص شد سیم کارت متعلق به فردی است که دارای سابقه سرقت مسلحانه است.

سرهنگ زارعی بیان کرد: محل زندگی متهم شناسایی و نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات و بازجویی های فنی، به سرقت ۱۰ دستگاه خودرو با همدستی ۲ نفر از دوستانش اعتراف کرد.

وی بیان داشت : با راهنمایی متهم همدستان وی شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند که در لحظه دستگیری، یکی از متهمان با خودرو به سمت ماموران حمله ور و یکی از ماموران به شدت دچار آسیب دیدگی شد.

وی افزود: با راهنمایی سارقان، یک دستگاه خودرو پراید نوک مدادی مسروقه به همراه تعدادی لوازم و قطعات خودروهای مسروقه از جمله جک، زاپاس، آچارآلات، چراغ و غیره کشف و تحویل مالباختگان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟