مرگ جوان زخمی کافی بود تا تیمی از ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی تهران برای حل این معما وارد عمل شوند.

به گزارش رکنا، ساعت 2 بامداد یکشنبه 26 آبان امسال 2 پسر جوان سوار بر پراید جلوی بیمارستانی در جنوب شرق تهران از خودرو پیاده شدند و از تیم پزشکی اورژانس برای نجات جان دوستشان در خواست کمک کردند.

تیم پزشکی خیلی زود پسر جوانی را که از ناحیه پا هدف چاقو قرار گرفته بود به اتاق عمل منتقل کردند و 2 پسر جوان که در ابتدا از پزشکان درخواست کمک کرده بودند ، ناپدید شدند.

تلاش پزشکان برای نجات جان پسر جوان ادامه داشت اما این جوان به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا ماجرای مرگ خونین پسر جوان به کلانتری 156 افسریه مخابره شد.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که 2 پسر جوان پس از انتقال جوان زخمی ناپدید شده است و هیچ مدرک شناسایی همراه قربانی جنایت معمایی وجود ندارد.

بدین ترتیب بازپرس جنایی در جریان این پرونده خونین قرار گرفت و دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای شناسایی هویت مقتول و 2 جوان پراید سوار وارد عمل شوند.

بنا به این گزارش، جسد پسر ناشناس به پزشکی قانونی منتقل شدند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟