دستگیری تبهکاران فردیس با آرشیوی از جرایم پلید+ عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی تشکیل پرونده های سرقت داخل خودرو در تعدادی از کلانتری های شهرستان فردیس، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری آن به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اجرای طرح های هدفمند در منطقه، ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو پراید سرقتی که دارای ۳ سرنشین بودند شده و پس از تحت نظر قرار دادن آن ها در یک اقدام غافلگیرانه، خودرو را محاصره و قبل از هرگونه اقدامی از سوی راننده، آن ها را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان فردیس منتقل کردند .

این مقام انتظامی بیان کرد :متهمان که دارای چندین فقره سابقه کیفری بوده و جرایمی مانند سرقت مسلحانه، سرقت خودرو، داخل خودرو، قطعات خودرو و درگیری با ماموران را در سوابق خود داشتند در ابتدا منکر سرقت های اخیر در شهرستان فردیس شدند، اما در نهایت در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو های ال ۹۰ و پژو و ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند .

سرهنگ جنتی گفت :با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی تمامی مالباختگان شناسایی و برای طرح شکایت به دادسرا معرفی شدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 518452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟