ردپای یک زن در شلیک مرگ به مردی داخل لکسوس / در هرمزگان فاش شد

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی ودستگیری سه نفر از عاملان قتل مردی ۴۸ ساله در استان خبرداد.

 سردار غلامرضا جعفری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت : در پی وقوع یک فقره قتل فردی ۴۸ ساله در داخل خودروی سواری لکسوس در ورودی روستای "کهورکلاغی" از توابع بندرعباس، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود :بلافاصله اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی به همراه کارشناسان بررسی صحنه جرم ، کلیه اقدامات قانونی درجهت نمونه برداری و اثر برداری از خودرو و جسد مرحوم انجام و اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات میدانی کارآگاهان درجهت کشف قتل و شناسایی عامل یا عاملان وقوع قتل در دستور کار قرارگرفت.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: درفاصله زمانی کمتر از ۷۲ ساعت ۲نفر از عاملان قتل به همراه همسر مقتول به اتهام معاونت در قتل شناسایی و پس از انجام تعقیب ومراقبت در یک عملیات منسجم وغافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار جعفری اظهار داشت: در تحقیقات بعمل آمده مباشر در قتل به بزه ارتکابی اقرار و معترف شد که یک کارگر ساختمانی بوده و برای فردی به نام "ح ی" به مدت ده سال کار ساختمانی انجام می دهد وچون وی به متهم وعده وجه نقد و پست سرکارگری داد به وی کمک کرده و با اسلحه کلت کمری در حالی که مقتول در داخل خودرو خواب بوده یک تیر به سر مقتول شلیک کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته متهم دیگر پرونده نیز در اعترافات خود معترف شد که با مقتول از قبل اختلافاتی داشته وچون او یکبار قصد جان وی را کرده تصمیم به قتل وی گرفته وچون همسرش با وی اختلاف داشت این موضوع را به او اعلام کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟