دستگیری مرد فحاش اینستاگرامی در کرمانشاه

به گزارش رکنا،  رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: کاربران فضای مجازی باید عصبانیت و خشم خود را کنترل کرده و از توهین و اهانت در فضای مجازی بپرهیزند.

سرهنگ علی کریمی اظهار داشت: پس از شکایت خانمی مبنی بر اینکه اشخاصی ناشناس با چندین اکانت مختلف از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز و فحاشی علیه وی می کردند و این موضوع باعث هتک حیثیت و برهم خوردن آرامش روانی وی شده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان این پلیس پس از بررسی‌های به عمل آمده دریافتند کلیه اکانت های توهین کننده جعلی بوده و تماماً به یک فرد تعلق دارد.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی و پلیسی متهم که یک خانم بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را احضار کردند.

رئیس پلیبس فتا تصریح کرد: این خانم در بازجویی های انجام شده عنوان کرد که مدتی پیش با آقایی آشنا و قصد ازدواج داشتیم که این آقا پس از آشنایی با فرد شاکی از ازدواج با من صرف نظر کرد، از همین رو پیام های مذکور را از روی عصبانیت و ناراحتی برای او ارسال کردم.

وی افزود: فضای مجازی محلی برای خالی کردن عصبانیت و انتقام گرفتن نیست، کاربران این فضا باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین و اهانت به دیگران جرم محسوب می شود و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: کاربران می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟